بیوگرافی یا زندگی نامه دراکو مالفوی

توماس اندرو فلتون متولد 22 سپتامبر 1987کنسینگتون واقع درلندن انگلستان است.او بازیگری را از سن هشت سالگی آغاز کرد و به پیشنهاد یکی از دوستان خانوادگی خودش نیز یک زن بازیگر بود به صورت جدی خواستار ورود به دنیای سرگرمی سازی شد.برای همین در چندین نمایش ایفای نقش کرد و پس از آشنایی با یک مدیر بازیگریابی به مسیرهای جدید کشیده شد دو هفته پس از آن دیدار همراه چهارصد کودک دیگر در یک تست بازیگری شرکت کرد و نقش خوبی در هری پاتر و سنگ جادو به دست آورد که با مطرح شدن فیلم در عرصه بین المللی او نیز جایگاه تازه ای رسید . تام علاوه بر بازیگری یک خواننده باهوش نیز هست او خواندن را از هفت سالگی و با عضویت در گروه کلیسا آغاز کرد سپس در مدرسه عضو گروه کر چهار نفره شد و حتی پیشنهاد عضویت به عنوان مدیریت گروه کلیسای جامع گلیفورد را هم دریافت کرد. تام به ورزش نیز علاقه دارد و در فوتبال ،اسکیت روی یخ ،بستکبال ،کریکت ،شنا و تنیس نیز مهارت دارد او که 185 سانت قد دارد به خاطر سوئی شرتهای بزرگی که می پوشد معروفیت دارد

نظرات 7 + ارسال نظر
secret یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ http://love-malfoy.blogfa.com

سلام.. خوبی؟؟؟
وب خیلی خوبی داری!! خوشحال میشم که به منم سر بزنی !! اگه خواستی تبادل لینک کنی منو به اسم just malfoy لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم !!
lمن بکل عاشق دراکو و لوسیوس و خاندان مالفوی ها هستم !! [قلب]
موفق باشی !!

ok...link shodi

sahar یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

وای من عاشق دراکو مالفوی هستم

نگین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام خوب بود فکر می کنم که امروز تولدش باشد چون تا اون جایی
من می دانم امروز 22 سپتمبر است ***

ناشناس چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

توماس خیلی نازه

سونیا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

من عااااااااااااااااااشق دراکو ام:دی

صدف دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.4uo.blogfa.com

من عاشقشم!
ممنون

yasy چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

فقط نازه؟ اون زیبا ترین و جذاب ترین کسی که میشناسم بر عکس دوست دخترش امیدوارم به هم نرسن تام حروم میشه با اون دختره من عاشقشم حاضرم واسه این که بهش برسم هر کاری بکنم تازه قدشم 175 نه 185

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد