اولین کلاس درس گیاه شناسی (گیاهان جادویی)

سلام

این اولین حضور من در هاگوارتز است
اولین توصیه من به شما این است که هیچ گاه به گروه مرگ خواران نپیوندید زیرا پیوستن به آنان باعث کثیف شدن روح شما و پستی شما می شود

هیچگاه از جادوی سیاه استفاده نکنید

دوست ندارم که در کلاسم با شیطنت های کودکانه یا ورد خانی های احمقانه یا کنجکاوی بیش از حد در مورد بعضی از گیاهان رو به رو شوم


گیاه جیلی وید، پرورش دهنده ی آبشش برای تنفس در زیر آب است این گیاه باعث میشود که شما شکل یک ماهی شده و بتوانید حدود یک ساعت را زیر آب سپری کنید اما بین پرفسوران علم گیاه شناسی در این مورد اختلاف وجود دارد که آیا این گیاه در آب های گرم و سرد و آب های شور و شیرین هم عملی است اما چیزی که مهم است این است که من به شما توصیه می کنم که هیچ وقت این گیاه را امتحان نکنید زیرا این گیاه عوارض جانبی بسیاری دارد که می توان به درد مفاصل درد زیر گوش ها درد بین انگشتان و.... اشاره کردهمان طور که می دانید هری پاتر در جام سه گانه که به عنوان پهلوان چهارم شرکت کرده بود در مرحله دوم از این گیاه استفاده کرد و توانست یک ساعت زیر آب بماند



برای جلسه بعد آماده تر بیاید سر کلاس

نظرات 3 + ارسال نظر
آزاد یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، با یک مطلب جدید بروز هستم ، اگر فرصت داشتید یک سری بزنید . موفق و سربلند باشید

k-hp-k پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

ببخشید پرفسور
من جای دیگه ای این گیاه رو به اسم گیلیوید خوندم نه جیلی وید آیا این اسم درست است؟؟؟
ممنون

این نام فرانسوی این گیاه است

جس چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.myfantasy.persianblog.ir

سلام استاد
راه آسون تری برای تنفس زیر آب وجود داره؟استفاده از این گیاه خیلی دردناک به نظر میاد!

دردش فقط برای یک لحظه هست وبعد تمام می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد