چند عکس جدید از لکیشن های هری پاتر

Click to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size image

نظرات 3 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.aminchamab.blogfa.com

سلام دوست عزیز من و تو علایقمون مثل همه و هم سنیم چون منم عاشق سرسخت هری پاتر و کریس هستم به من هم سر بزن

آرمان یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.mugglehub.blogfa.com

سلام دوست عزیز .چطوری؟خوبی؟خسته نباشی.
میگم وبلاگت خیلی توپه ها.میگم چهقد واسه این وبلاگ زحمت میکشی؟
اینو از ته ته دلم میگم.خسته نباشی.
خواهش میکنم به وب تازه تاسیس من سر بزن اگه برات امکان داره منو با اسم طرفداران سرسخت هری پاتر لینک تا لینکت کنم لطفا هر موقع مطلب جدید زدی منو خبر کن با تشکر:آرمان متولیان

میر سامان شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.pootp.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
وبلاگ شما خیلی جالب و پر محتوا است. این نظر لطف شما است که وبلاگ بنده رو قابل دونستین و میخواین افتخار بدین توش بنویسین ولی با عرض شرمندگی باید بگم که من تمام این مدت تنهایی تو وبلاگ نوشتم. البته برداشت اشتباه نشه ها. من خیلی از دوستان هری پاتریستی دارم که وبلاگ های بهتر از من دارند و این رو هم گفتم که هر کسی بخواد از وطالب وبلاگ من بدون هر گونه اجازه ای میتونه به راحتی استفاده کنه چون که هدف هری پاتری بودنه. و این که شما در وبلاگ دیگه بنویسین بهتره چون به نظر من 2 وبلاگ هری پاتری بهتر از 2 هری پاتریست در یک وبلاگه. عذر میخوام اگه سرتو درد آورده باشم.

همیشه هری پاتری باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد