بیوگرافی یا زندگی نامه اسنیپ

پرفسور اسنیپ ( شاهزاده دورگه )

نام کامل : آلان سیندی پاتریک ریکمن         اوه!!!!

تاریخ تولد : 21  فبروری 1946

محل تولد : همراسمیت ، لندن

قد : 1"6

والدین : والش و ایریش پدرش یک نقاش و دکوراسیونر بود و وقتی آلان 8 ساله بود مرد.

برادر یا خواهر : 3 تا    ا برادر بزرگتر و یک برادر و خواهر کوچکتر از خودش

تاهل : مجرد است ولی با سیاست مدار ریما هورتون زندگی می کند. ( ؟؟؟؟؟؟ ) من که نفهمیدم یعنی چی شما اگه می دونید به من بگید من جمله اش را گذاشتم اینجا: Spouse: No Spouse, but is currently living with Politician Rima Horton.

بیوگرافی: در 1946 متولد شد. وقتی 8 ساله بود پدرش مرد در شرایطی که چهارفرزند را با یک مادر تنها گذاشت . او بورسیه تحصیل در مدرسه رتبه بالای لیتیمر را گرفت . معلمانش او را به فعالیت بیشتر ترغیب و تشویق کردند. او همچنین به هنر علاقه مند شده بود بنابراین به دانشگاه هنر رویال رفت و در آنجا طراحی گرافیک را برای تحصیل انتخاب کرد.  او در یک شرکت طراحی نیز مشغول به کار شد ولی بعد از اینکه فهمید عاشق بازیگری است شرکت را ترک کرد. وقتی 26 ساله بود شروع به تحصیل در آکادمی رویال در رشته دراماتیک شد. پس از سه سال تحصیل در آکادمی شروع به مطرح کردن نام خود در صحنه شد . در 1988 اولین نسخه خود را برای بازی مشهور "Die Hard" با بازیگری بروس ویلز دریافت کرد. بعد از چند نقش  محقرانه او دوباره با بازی در نقش داروغه ناتینگهام در فیلم رابین هود ( شاهزاده دزدان ) دوباره تحسین شد. اگرچه او در فیلمهای زیادی بازی کرد و صدایش در تلوزیون نمایان بود ولی تا زمانی که فیلم اول هری پاتر را در نقش اسنیپ بازی نکرده بود در راه اصلی قرار نداشت.

نقل بیان : اگه می تونی خونه ای روی فنر آکروبات ها بسازی ( وسیله ای که آکروباتیست ها برای پرش در ارتفاعات بالا از آن استفاده می کنند ) که بتونه من را راضی کنه در رفت و آمد و آمد بین انگلیس و آمریکا ؟؟؟؟ من که نفهمیدم چی گفت ببینید شما می فهمید :

-"If you could build a house on a trampoline that would suit me fine." -on moving between England and the States.

من کارم را جدی می گیرم و بهترین کار واسه این اینه که کارم رو جدی نگیرم.

              

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد