دومین جلسه گیاهان جادویی

سلام من هم به شما تبریک میگویم که سال اول را با موفقیت گزراندید و هم اکنون وارد سال دوم شدید

امروز میخوام دو گیاه را به شما معرفی کنم

اولیش

گیاه گل گاور زبان خیلی شبیه زبان گاو است پهن است سبز است و زیبا

خواصیت شفادهندگی دارد خواصیت توهم زایی دارد رشد بدن را سرعت میدهد و هزار و یک کار دیگر میکند
در ضمن گاوها هم به این گیاه علاقه خاصی دارند
و جمعیت این گیاه در حال کاهش است بس که مشنگ ها از آن استفاده میکند


دومیش هم گونه سامبوکوس ابولوس گیاه اقطی


این گیاه گیاه خیلی باحال هست از خصوصیات اون شفادهندگیه در ضمن یکی از خصوصیات باور نکردنیش اینه که قد ادمو بلند میکنه باعث رشد سریع تر موها میشه و باعث میشه طرف زودتر به سن بلوغ برسه استفاده زیادش باعث میشه طرف در سن سی سالگی همه موهاش سفید شه

می خواستم که این جلسه هم مشق ندم اما شما امروز خیلی شلوغ کردید جریمتون هم اینه که بخاطر اینهم رنگشو نمی گم شما باید بگردید و پیدا کنید و به من بگویید
نظرات 10 + ارسال نظر
جادوگر سبز یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ق.ظ http://magicworld.blogsky.com/

سلام. خوشحالم که هری پاتر نویسا هنوزم فعالیت می کنن. منم یه وبلاگ تقریبا هری پاتری دارم که تازه شروع به فعالیت کرده، اگه تمایل داری با هم تمایل لینک داشته باشیم.

ببخشید شما بجا نمی یارم
وبلاگت هم جالب بود

بسوی فردا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، آیا شما بعضی اوقات خبرهای بی بی سی را باور می کنید یا قبول می کنید که به دلایل سیاسی این خبرها درج شده اند ؟ اگر وقت داشتید خوشحال می شوم نظر شما را بدانم . موفق و پیروز باشید

ببین بهتره بدونی که من همه اخبار بی بی سی رو قبول دارم و در ضمن از هرچی تروریست و پاکستانی و افغانستانی که دنبال شیعه کشی هستند متنفرم دیگه هم نمی خوام بیای این جا و نظر بدی
در ضمن یه شعرم برات مینویسم
چرا سنی نمی خواهد بداند وضو بی ولایت آب بازی است

جسی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.myfantasy.persianblog.ir

سلام استاد
من جستجو کردم دیدم رنگش توی بازه ی سبز تیره تا سیاه قرار می گیره.
و یه سوال داشتم:
مشنگ ها هم خواص گل گاو زبان رو می دونن؟آیا همون تاثیری که رو ما داره روی اونا هم داره؟چه جوری باید این گیاه رو آماده ی خوردن کنیم؟

خسته نباشید.ممنون از توجه تون.

آفرین به شما
خیر مشنگ ها نمی دانند
خیر ما خون جادو گری داریم اما آنها خون لجنی دارند
این گیاه را باید هنگامی که ماه کامل نشده جوشاند و با آب پرتقال خورد

herminy سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام پرفسور
پس از تحقیقاتی که کردم دریافتم این گیاه معمولا به رنگ سبز تیره تا قهوه ای و حتی زرد یاافت میشود

کاملا درسته آفرین هرمیون

جسی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.myfantasy.persianblog.ir

سلام استاد.
ممنونم که زودی جوابم رو جغد کردین!

خواهش میکنم

hermainy سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

ببخشید پرفسور پدر مادر من مشنگ هستند و فکر نمیکنم خون لجنی داشته باشند نه؟؟؟درسته مثل ما جادوگران نیستند اما...

من نمی خواستم به پدر و مادر تو بی احترامی کنم
فقط می خواستم بگم که آن ها در خون خود عنصری ندارند که این گیاه بتولند بر روی آن عصر بگزارد

دامبلدور ششم جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.hogwartz-school.blogfa.com

لطفا هر چه سریعتر برای خواندن اطلاعیه به مدرسه مراجعه کنید.
بیشتر با مدرسه در ارتباط باشید

با تقدیم احترامات
پروفسور هرمیون جین گرنجر
ملقب به آلبوس دامبلدور ششم

چشم

وزارت سحر و جادو دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://ministry-of-magic.blogfa.com

اغاز به کار وزارت خانه: استخدام از تمامی اقشار جادوگری و موجودات سحر امیز.
وزیر سحر و جادو:لرد اسپار.

دامبلدور ششم(هرمیون جین گرنجر) جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://hogwartz-school.blogfa.com

هاگوارتز،قدرتمند تر از همیشه!
برای خواندن آخرین اطلاعیه پیرامون جنگ هاگوارتز به مدرسه بیایید.
تدریستان را از سر بگیرید.

با تقدیم احترامات
پروفسور هرمیون جین گرنجر
ملقب به آلبوس دامبلدور ششم

آزاده پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.azadehnaseri.blogfa.com

سلام پروفسور
غلط کردیم پروفسور اشتباه کردیم حالا شما بزرگی کن و ببخش ما استاد به باحالی شما نداریم اینه که یه وقتایی از این اشتباها میکنیم
اخه این چه تکلیفیه از هر کی میپرسم یه رب چپ چپ نگام میکنه اصلا نمیتونم اسمشو تلفظ کنم
من که حدس میزنم رنگش آبی باشه حالا دیگه تاییدش بسته به مرام شما داره

با این که دیر و اشتباه انجام دادی اما بخشیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد